TETAMU BERKUNJUNG LAGI

Assalamualaikum wbt.. Alhamdulillah harini saya berkesempatan untuk meng up date blog, setelah seminggu bercuti untuk memberi laluan kepada refreshing ilmu bagi penyediaan test 1 yang berlangsung selama satu minggu. InsyaALLAH moga ia mendapat keberkatan daripada ALLAH atas segala usaha yang digembeleng diiring doa.



ALHAMDULILLAH atas ni'mat Allah yang maha pemurah, mengasihi lagi mengasihani juga asma' NYA memberikan kita bersama-sama berpeluang menjadi tetamu Ramadhan 1430 H ini. Moga kita semua mendapat keredhaan dan keberkatan di atas bulam yang dikurniakan kepada hamba-hamba yang dipilihnya untuk menjalankan ibadah puasa. Ramadhan bulan untuk mengumpul kekayaan untuk berada disisiNYA nanti. InsyaALLAH..

Buat pengunjung blog semua, saya mengucapkan selamat menjalani ibadah puasa di bulan ini dengan penuh keimanan dan ketaqwaan kepada NYA, moga diterima segala amalan , taubat dan doa hamba-hambanya yang diciptakannya...sahabat-sahabat anggaplah ini adalah puasa terakhir kita, mungkin next year kita belum tentu berkeizinan bertemunya lagi dan merasai ni'mat bulan penuh barakah ini.

Wallahua'lam

0 comments:

Design by Blogger Templates